Godisbakis....

Skulle ha bloggat igår natt tänkte jag, men min dator mår ju inte så bra, men nu har jag satt igång den andra.

Var och namnsdagslunchade med mamma igår, sen gick vi kort på stan och tur var väl det. För först köpte jag ett par skor, och den skoaffären fick vi lämna fort för de hade så mycket snyggt, sen köpte jag en jeanskjol. Finally! Jag som letat så efter en jag gillar. Shopping är lite fööör bra för själen ibland=). Resultatet:
 

Sedan var jag ute och solade lite.

På eftermiddagen dök Sara upp, så vi beställde mat och gick på bio, kollade på Sex and the City. Så nu har jag sett den två gånger, men den var fan lika bra andra gången! Ett absolut måste att köpa sen, tror jag allt.

Just nu e jag mest bara seg och godisbakis.=(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback