groda...

Jag låter som en groda idag, känns som att jag är svullen ända upp i öronen. Inte för att det gör ont, kliar mest o känns svullet, men det är grymt irriterande.
Har köpt blont löshår nu så snart blir jag blond! hehe....neee, ska bara fixa dit lite slingor, frågan är bara om jag ska ha smala eller breda, jobbigt med sånna världsliga problem...eller hur...
Internet är ett farligt ställe, man hittar allt för mycket saker att köpa när man börjar kolla runt på massa sidor...måste verkligen sluta.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag skulle köpt båda. :P Haha!

Aa köpte vita underkläder på newyorker. :P Hittade jättefina. Sen köpte jag faktiskt en sån zebrakjol till mig men så kom jag hem och såg att det var fel storlek. Så dåligt! :P La ut den på tradera, kostade ju bara 49. :P Kanske åker till stan och köper en till mig själv imorrn igen. :P Hehe! Så köpte jag två ögonskuggor på MUS med. :O Ovanligt va? :D:P



Jag låter också som en groda idag när jag pratar. Ont som fanken i halsen och gör ont i öronen när jag sväljer. Om du e hemma imorrn kan vi ju kanske ta en tröstfika på em med massa te. ;)

Postat av: Sara

Det var två ganska ljusa, persiko/guldfärgade typ. :) En hette Dora, den andra Lingerie. Väldigt fina iaf. :)

Ok vad synd. :P Jag ska ju jobba hela helgen så blir nog inget i helgen dessvärre. Men tror iaf jag fixat ledigt till din fest. :D

2008-07-23 @ 11:02:53
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback