Jag är för fan ingen tankeläsare....

men ibland verkar ju folk tro det. Men alltså så är det ju inte då=) även om jag önskar det ibland...eller neeej kanske inte.

Hmm....varit dålig med bloggandet, men dels är det väl för att datorn är som den är.snyftsnyft. Jag som gillar min fina dator så mycket.

Liten veckoresumé:
I tisdags var jag på stan med sara, vi fikade och sen var jag med när hon fixade naglarna, tog en sväng på stan med men köpte bara tattootidningen. Jag och mina tidningar=). Fanns iaf riktigt snygga bilder där i som gav mig lite inspiration, önskar bara att jag kunde rita själv. Hade iaf superkul!!! Som vanligt. Du är bra tjejen!
Sedan efter det var jag i Söderköping och käkade tapas för första gången och efter mycket om och men fattade jag vad det var=). Mysig restaurang och .

I onsdags var jag lite hos Karin och Danne i Lindö, sola och fika lite. Blev även ett kort dop i poolen, men det va svinkallt. Sedan åkte jag ut till Sara och kollade deras fina hem och fick supergod fik, sen gick vi och bada. Härligt att det blivit lite sommrigt.

Idag har jag mest trixat med datorn. Sen var jag och åt med Daniel och sen åkte vi till Söderköping och käka glass. Han var nytatuerad med, på händerna och handleden, riktigt snyggt blev det.
Sen blev det fika och minigolf med Gabbe.




Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag hade också superkul! :D:D:D Och idag med! Filmen va ju toppen!:)

Nästa gång vi går på stan så går vi på barnavdelningar tycker jag. :P

Kram kram!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback