Jag gillar skräp lite fööör mycket.

Har hamnet i nån j.kla shoppingmani och det är ju inte bra.=)
Sitter o kollar på misssmith.se och de har riktigt mycket kul saker=), som jag vill ha. Hårspånnen, strumpor, tygmärken, skosnören, burkar. Tänk som mycket roliga saker det finns. Ett urval från butik nedan....give me!





Fast ännu värre är ju sidan howcool.com de har bara för mycket snyggt. Fy fan vad jag skulle kunna shoppa upp pengar där.
Nej om jag skulle sluta titta på saker jag vill ha och göra något istället.

Kommentarer:
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

tack gumman!



jodå det mesta är bra..känner mig otroligt söndagsslörastlös bara.



hoppas alla de där fina sakerna blir dina =)

Postat av: Brandon Lee

Shoppingmani är 2000 talets själlösa variant av tigerdöden, drabbar alla överallt, dock mest kvinnor,kul för stunden,tragisk för ekonomin på långsiktigt. Har du kikat hos Gothicshop eller Galaxy? Hmm, jag tror att jag ska satsa på hårspännen här ovan, de skulle matcha min nuvarande ögonfärg=trött som fan. Nu ska jag vila, ha det fint.

2008-07-06 @ 19:33:47
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha det var ju nästan kul. ;) Litar nog mer på ernst då faktiskt. :P

Jag spelade minigolf idag, sämst i världen. :P Sen åt jag äcklig pizza på lindö. :P

Åh vad fina grejer! Där ska jag nog (egentligen inte) kolla. :D

Puss å kram!

2008-07-06 @ 19:57:02
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir nog inte innan jag blir rik dock. Haha! :P Jag ska önska mig dem i present. ;) Kanske kan få en tiondel i pengar. :P Jag har ju iaf bilden så jag kan titta på dem. :)

Men man får va lite odicsiplinerad ibland. :) Unna dig själv det. :)

Kram kram!

2008-07-07 @ 00:20:25
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback