Ljudlöskontakt....

Jag har sms och mailkontakt med världen, men det funkar ju det med, men det är faktiskt användbart att ha röst även när man är själv. Idag kommer det iaf ljud....låter som att jag är 80år. Skitbra. Jag ska jobba imorgon, jag använder rösten till 90% i jobbet....hehe intressant. Jag måste jobba, jag vill jobba, men hur fan ska det gå till.

Jag tror man kan förstå många människor genom att titta på låtar som de tycker om, vilken musik de lyssnar på. Dock inte alla, som mig jag är inte tillräckligt djup för det. Men många i min närhet förstår jag bättre när jag ser vad de fastnar för för låtar. Deras sätt att prata kanske, att berätta hur de fungerar. Det är väl så många gånger, man fastnar för det man förknippar sig själv med, som talar till en. Jag går mer på en känsla, oftast, sen händer det att jag fastnar för andra saker med.

Hmm...här har jag ju inte tid att sitta....fan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback