Rosa tår och spa...

Blev sen blogg idag, för hela dagen har varit riktigt seg, jag har varit bakis och inte orkat göra mycket alls. Var dock tvungen att ta mig ut en sväng på stan för att träffa chefen på fika, men det gick som tur va bra=).

Anledningen till bakisheten var hugos och Gemini Five igår, hade riktigt jävla kul faktiskt! Tyvärr var det inte så mycket folk, men bandet verkade ha kul o gav det de kunde.  Sedan dansade vi ända tills de stängde. Mådde väl värre när jag kom hem, men innan dess var skoj!  Du skulle ju varit med Sara! Nästa gång ok?=)

Innan utgång var jag hos Bella på Spa-party och det var väl en upplevelse i sig. Det var kul, slutade med att jag köpte en skiva och fastnade för en grymt snygg lampa oxå, men den har jag inte bestämt mig för ännu.
Lite bilder på mina tår och woho outfit....haha något superkass bild jag vet=).

 


Har hittat en tatuerare jag gillar med. Riktigt duktig. Johanna på bluebird tattoo


Kommentarer:
Postat av: Sara

Aaah jag vet! Så jäkla typiskt att bilen pajja. :( Annars hade jag ju kommit. Volvon går ju heller knappt att köra...hjullagret krånglar. Men nu e bilen hel iaf. :D Hade asgärna sett!



Aah det blev dödhuvven på tårna. :D Fiiint!

Postat av: Sara

Haha aa jag undrade vem den anonyma rackaren kunde va. :P Haha!

Tack ska du ha. :D

Aa brorsan säger att det e gott med pucko. Ska nog fan testa med oboy ikväll, det har jag ju hemma. :P

Vad ska du titta på för väska? :D

2008-07-20 @ 21:10:54
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jaja, du har fina tår,absolut, men nu har vi sett dem,.händer det ingenting nytt,uppdatering?

2008-07-21 @ 10:01:19
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback