Shopmania...

Jag var på stan och fikade med Maria och så råkade jag gå förbi New Yorker. Där blev jag kär i deras underbara porriga underkläder=), så jag var tvungen att köpa ett set, det höll på att bli fler, men stannde vi ett som tur va. Snyggt som fan. Sen när jag skulle hem råkade jag gå förbi h&m och hitta ett linne, men det var billigt så det var helt ok=). Tror jag får sätta gå på stan förbud ett tag.

Ringde andra chefen med och fråga om jobb så nu fick jag två nätter, hmm...ja det kan ju bli intressant....iof bättre än morgon, men hur ska jag lyckas hålla mig vaken och göra rätt...haha mycket koffein.
Som jag går på min egen avgiftning ifrån, men det gick ju inte så bra heller. En vecka utan läsk...och nu vad gör jag nu....jo dricker läsk, men jag har fått tillbaks till Pepsi igen. haha. Måste sluta igen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback