Skulle jag vara arg....neee

Jag vet inte vad jag är, det går upp och ner hela tiden. Jag blir så trött ibland så jag bara skiter i allt, ni kan hålla på med era tjafs och skitsnack och återkomma när ni är klara för jag har varken tid eller lust att lägga energi på det. Jag gillar inte att vara arg, så därför tänker jag inte vara det.
Jag vill vara förvirrad själv så låt mig vara det. Förstår inte hur ni orkar.

Fortfarande sjuk, jag börjar bli riktigt trött på det här och trött på datorn....haha. Men det finns inte så mycket annat o göra. Ska ge mig ut med Daniel en sväng i alla fall. Köpa lite grejs om jag hittar det jag vill ha.

Såg föresten Eastern Promises igår....med Viggo, le, jag gillar Viggo. Han var väldigt naken i den filmen med. Eller väldigt naken, antingen så är man väl naken eller så är man det inte. Helt ok film! Alltså även om man inte räknar nakenheten.....

Kommentarer:
Postat av: Sara

Vem gillar inte naket? ;) Jag gillar att va naken. haha.:P

Gillar du Tim Burton? Gillar du Johnny Depp? Har du sett Sweeney Todd? Om inte så kom hem till mig och se. Jag köpte den igår. :D

Kramisar!

Postat av: Sara

Om du ska nåt på stan idag och kolla linnen på newyorker ( ;) ) kan du kolla efter ett sånt rosa leopardlinne då i stl S eller XS och köpa ut åt mig? En kompis ville nämligen ha ett men hon bor i Karlstad så jag skulle skicka det då. :P Vore snällt eftersom jag ska jobba ett par dar. Om du orkar och ändå ska dit asså. :)

Kram!

2008-07-30 @ 09:55:36
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Josefine

var du o såg sweeney todd? tyckte du i så fall? eastern promises är waw!! viggo är dubbelwaw!

2008-08-02 @ 16:25:40
URL: http://josephines.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback