Urk...

....imorse vaknade jag av att jag frös något enormt, var uppe på toa och bara skakade brrr, det var inget kul, händerna var till och med blå. Kanske feber eller nåt, nu sitter jag mest och är helt slut i kroppen och har ont i halsen. Jag gillar inte att va krasslig....usch o tvi, hoppas det försvinner snart.

Haft en datorfri vecka....guuuuu vad skönt! Mest för jag sysslat med annat, jobbat, varit social, varit ute, kollat massa film och så vidare. Men förr eller senare hamnar man ju här igen....vid Internet och allt som finns där.
Åkte förbi Vättern igår och fan vad fint det är där, älskar verkligen vatten, det känns som att om jag skulle bo vid vattnet skulle jag aldrig må dåligt, bättre mental återhämntning och energikälla finns ju inte.
Blev ännu mer shopping igår, denna gång, mer underkläder, fast nu fastnade jag på h&m, var även inne på NewYorker, men de har helt enkelt för mycket att välja på.

Nu blir det te för halsen....dumma dumma skit....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback