mycket frågor blev det....

Tjoho Sara....jag var duktig och gjorde långa listan=)
Svaren är väl mer eller mindre eftertänkta med tanke på att jag är så j.klans seg.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ulrika, Ullis annars lyssnar jag inte ;-)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mitt hår

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min lathet

4. Detta är jag rädd för:
Ohälsa
Att något hemskt ska hända mina nära o kära
Ormar

5. Tre saker jag vill ha varje dag: 
energi, roligt, kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Laga mat
Rita
Sjunga

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med vänner, shoppa, lyssna på musik, gå på konserter

8. Detta vill jag göra just nu:
Kolla på film och kurera mig

9. Bästa känslan:
Glädje och kärlek

10. Värsta känslan:
Oro

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor

12. Är jag kär just nu?
hehe

13. Jag vill gifta mig:
med rätt person

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
oj massa roliga saker, men vad det är kan ju förändras, leva i nuet

15. Min käraste ägodel:
foton, skivorna, kläderna, skorna och det viktigaste Dizzy, men ägodel o ägodel

16. Något jag vill ha i present:
Kläder

17. Detta har jag på mig just nu:
Klänning, rosa munkis och underkläder

18. Favoritkläder:
kjol och linne

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock, som inte alls är ett vitt begrepp eller som ibland missbrukas men ändå. rock n roll.

21. Favoritlåt just nu:
Into action - Tim Armstrong

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte, jag är allergisk mot matte

23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag gillar:
Slumpen är ingen tillfällighet

25. En film jag älskar:
Sagan om ringen och piratesfilmerna.

26. Tv-program jag gillar:
Realitysåpor av alla de slag

27. Favoritdoft:
dofter som är förknippade med minnen

28. Detta äter jag gärna:
godis! tacos och kinamat.

29. Dricker helst:
te och cola

30. Favoritgodis:
choklad och lakrits

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
oj massa ställen Nya Zeeland, London, New York, LA, köpenhamn...australien med mera

32. Färg på mina ögon: 
brungröna

33. Min längd:
166

34. Jag tror på:
mig själv

35. Jag spelar:
inte mycket

36. Person jag beundrar:
Ingen, tycker dock om väldigt många

37. Så här bor jag:
2:a

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
haha två iaf

39. Det här tänder mig:
olika

40. Det här gör mig avtänd:
självupptagenhet

41. Favoritfärg:
rosa, svart, vit, silver. lila

42. Favoritcitat:

"Life is too short to wake up in the morning with regrets.
So love the people who treat you right, forget about the ones who don't
and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it.
Nobody said that it'd be easy, they just promised it would be worth it."


43. En hemlighet jag vet:
Meh! Det är ju en hemlighet

44. Bästa present jag fått:
oj massor saker

45. Senast köpta skiva:
ojojoj inte en aning det var läääänge sen, men jag kan gissa att nästa blir backyard babies nya.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
håret

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
vet ej men nåt är det benen kanske eller låren mer exakt i så fall.

48. Udda förmåga/egenskap:
Spela pajas när jag känner för det

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: 
katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
ett tvspel på tvn

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
typ inte ett skit, handlat o ätit

52. Var är dina föräldrar födda?
Norrköping och Värmland

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
hmm nåt virusgrejs

54. Vilken är din favoritrestaurang? 
china

55. När badade du i en pool senast?:
för några veckor sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
haha ja flera faktiskt

57. Hur många barn vill du ha?
två kanske

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hmm får passa på den tills vidare, men det finns en hel del.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
jeppjepp

60. Vad har du för TV-kanaler?:
de som behövs

61. Har du åkt moped någon gång?:
haha ja och bara det var ju en historia i sig

62. Har du busringt någon gång?
Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter? 
nja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
hmm ja vill ju tror jag....ville iaf. jag är mjäkig nu.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Spanien

66. Har du en egen trädgård? 
nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Måste fundera på det med

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja det tror jag

69. Badkar eller duschkabin?
har ju båda kan man säga

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Sex and the city

71. Favoritpizza?
al fungi

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
none

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
vet ej

78. Favoritchoklad?
vanlig mjölkchoklad

79. När röstade du senast?
när det var val

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
oj lääääänge sen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nee.

82. Är du bra på matlagning?
nejnej

83. Klarar du att tanka själv?
ja

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:
Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
har precis bytt till pepsi igen

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej

87. Vad var det senaste du handlade?
underkläder

88. Har du kräkts offentligt?
Ja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
kärlek

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja

91. Har du ringt något betalnummer?
ja det har jag väl som sara skrev 118 118

92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
hmm...vet ej

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
ja jag har för mig det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
något i stil med hej det är Ullis och att jag inte kan svara...udda va

96. Vad har du i din väska?
allt och inget egentligen

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
läser ibland

98. Vad är du tacksam för idag?
Mycket

99. Var hittade du den här listan?
Hos Sara

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
alla som vill

Kommentarer:
Postat av: Sara

Åh, länken ville inte funka. :(



Haha, som om mina svar var särskilt seriösa och genomtänkta, haha! :P



Jag ska med ta och försöka kurera mig nu. nt i halsen är det värsta tycker jag. synd om mig :P



Kram å puss!

Postat av: Brandon Lee

Några Ahaa. Nöjd med håret,.du har fina ögon med, även om du undviker att titta på folk,ha,ha. Är du kär just nu,.he,he,..???? Inget fel på dina lår,.men o andra sidan, jag har aldrig träffat en tjej som inte har klagat på samma sak.Choklad och lakrits= Fazer har en chokladkaka med de ingredienserna,skitgott. Stenbock,hmm,jag är en skorpion, vad annars, kan en hårdrockare vara nå´t annat? Vem eller vad är Dizzy,din alter ego? Kärlek vid första ögonkastet,finns det ´nå´t annat? Vara vän med en ex,aldrig i livet! Åka semester till,.har varit på de ställen,det finns bättre ställen. Bungy/fallskärm har jag testat, fallskärm är roligt,du vet den där känslan att falla som man ibland drömmer/mardrömmer om, det kittlar skönt i kistan på väg ner. En extra ahaa,.gillar du inte mig,tycker du att jag är en jävla pucko? Ha det fint.

2008-07-22 @ 18:54:27
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback