Vad är det för fel på den här världen...

...det undrar jag....lite då och då. Folk (dock inte alla tack och lov) är ju för fan inte kloka i huvudet. Men det är ju upp till var och en. Ibland känns det som det sitter nån lite gubbe nånstans och leker med ens liv och plockar in lite roliga, sjuka. knäppa händelser lite här o var. Ibland känns det som mitt liv skulle bli världens bästa såpa och ibland känns det som jag inte ens är delaktig själv utan bara tittar på....helt jävla sjukt.
Det var bara en lite fundering jag hade, kanske fick solsting  där ute i solen=). Alla jobbar ju såklart idag med, fan er!=). haha nej men det är lugnt...ska ut i solen ett tag till nu och sola vidare och läsa klart min tidning.
Fick en bild av Daniel igår han har tatuerat sig igen...stjärnor! skitsnyggt blev det, får se om jag lägger upp bilden sen så ger det mig ännu mer inspiration....


Kommentarer:
Postat av: Sara

Aafyfan, vad deppad jag e. :( Jävla skit. Det som hände också va ju att jag råka köra i en krossad glasflaska på natten, som låg på vägen och som jag inte såg. Så trodde att jag kanske inte skulle komma hem för punka. Så hade det klarat sig, så jag kommer hem, men så är det nåt annat som e sönder. :(

Usch, hoppas det går att laga.



Jag vill ju se vad du köpt för porriga underkläder! :D

Kramikramar!

Postat av: Brandon Lee

Du kanske betraktar världen med blinda ögon, man ser det man vill se. Men så sant, det sitter nog en elak liten jävel bakom hörnet,som shufflekör ens liv enligt olyckligt lycklig vs lyckligt olycklig principen,själv får man nöja sig med åskådarrollen,hej vad det går,en tur på livets berg och dalbana,en dag i Ullis Plastic Trash´s liv. Gör som jag, lev för dagen,man kan ju inte leva i det förflutna, ännu mindre i framtiden,det är idag du ska leva, IDAG! Må väl.

2008-07-10 @ 10:06:25
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback