What to do...

Idag har jag förutom halsen lagt till med lock i örat, som gjorde ont hela natten. J.kla skit.

Sitter och kollar på lite böcker som jag vill ha. Det är som sagt svårt att hålla shoppingnerverna i styr, riktigt svårt. Finns en hel del böcker jag vill läsa. Hamnade bland annat på "Spelet" när jag kollade runt bland böcker eller "the Game" heter den väl egentligen. Kan ju vara intressant att läsa och se vad det handlar om....eller kanske inte....vi får se. =)
 
Vet inte riktigt vad det blir idag, kanske kolla futuramafilmen lite senare, får se. Sen ta tag i lite vettiga saker och kanske få lite luft med.=)

Kommentarer:
Postat av: Sara

Aa det är inge kul alls. :( Låg i solen och snorade förut, men höll på att dö av värmeslag istället. :P Fick bli duschen. :)



Har varit ledig igår och idag sen jobbar jag hela helgen. Ledig måndag och tisdag nästa vecka. :)



Puss å kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback