Älskar regn...

Ja jag tycker faktiskt att det är härligt både att lyssna till och va ute i regn, även om man ser ut som en dränkt råtta när man kommer in, men det känns uppfriskande. Sen beror det iof lite på var man är på väg oxå, men ska man ändå hem så gör det ju inte vidare mycket=).
Maria och jag tog en promenix och sen var vi och fikade på fräcka. Det var då det började spöregna och diverse roliga syner dök upp utanför cafét. Först kommer den en kille på cykel i klädd en stor genomskinlig sopsäck där han gjort hål för ansiktet. Efter det kommer den en bil med en stor drake på taket. Och sen kommer det en kille som har trätt en plastpåse över huvudet, men resten av kroppen var otäckt, såg lite ut som en rånare. Ut i regnet själva, men vi skrattade mest, vad mer kan man göra liksom, men det känns som att jag fått lite ny energi av det.=)

Kommentarer:
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala



vaxdockan av mig är färdig och du kan gå in och se den nu i min blogg. Mitt största projekt

Postat av: Sara

Jag hoppas ändå det är fint väder imorrn när vi ska fika. ;)

Kram kram!

2008-06-18 @ 13:39:14
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback