Bad, konsert, examen och återträff....

Puh förra veckan var intensiv, vet inte riktigt var jag ska börja, men jag börjar väl från början. Början av veckan bestod av möten, kurs, plugg, men även bad. Vi åkte nämligen och solade och badade i Glan. Kallt, men det var det värt=).


I torsdags blev det Black Horn i sista sekund där bland annat Diamond Dogs och Qurieboys spelade. Ville mest se Diamond Dogs, huvudakten Quireboys skippades faktiskt pga att bandet innan aldrig ville sluta spela och jag var trött. Men det vi såg var kul och helt ok. Märktes inte att de var trötta o slitna efter turnén.


I fredags var det avslutningspresentationer på dagen då vi hade fixat till med godis och annat tilltugg, var kul! Maria och jag var även fint uppklädda i likadana nyinköpta tröjor som verkade vara uppskattade. På kvällen hade vi examensmiddag på durken för att sedan gå till folkparken och titta på invigningen av installationen "True Romance". Fin idé, men frågan är om de kommer hållas till det den ska. Den består bland annat av en gunga, finns säker att läsa om den någonstans annars finns den att beskåda i folkaparken ett tag tror jag. Ville inte ge mig på en beskrivning. Var iaf väldigt ksm-igt tyckte jag. Så nu har jag äntligen tagit examen efter fem år....hmm känns lite kluvet.
       


I lördags var det dags för återträff med gymnasiet! Riktigt skoj faktiskt att få träffa alla de som kom. Tyckte vi blev ett lagom gäng. Tittade på gamla kort och i "mina vänner bok" och det framkallade en hel del skratta, haha. Tack Jossan och ni andra som anordnande allt! Innan dess var vi även några som gick ut och åt. Snart får det vara färdigt med alla dessa onyttigheter, men det är ju svårt att stå emot nu när det är sommar.
               

Idag blev det lite sol och bad och en fika på fräcka och jag tog äntligen tag i mitt diskberg=) woho!

Kommentarer:
Postat av: Bianca Muffins

Hej Ullis, allt väl?

Nix, har inte fått ngt mail från dig...

Men om du går in på
www.biancamuffins.com och skickar ett mail på den adressen som finns där, så svarar jag så klart:)...



Take care/BM aka T aka K

2008-06-04 @ 00:10:45
URL: http://www.biancamuffins.com
Postat av: Brandon Lee

Du är dig lik,alltså ser ut precis likadan live som på bild. Satt vid hörsalen och väntade på en kompis när du passerade i sällskap med en annan kvinns, fick sån lust att fråga om du ville följa med till världsmetropolen Sölvesborg,men avstod i sista sekunden,kanske lite väl fräckt att ställa en sån fråga för en människa man aldrig har träffat,.men jag var jävligt sugen! Jaja, nu drar vi norrut,Sweden Rock nästa,mycket musik,mycket,eh,.party,men det får inte bli så här mycket,ha,ha,lagom är bäst. www.youtube.com/watch?v=NBJAvy4HCdQ Ha det fint.

2008-06-05 @ 15:03:37
Postat av: Josefine

fan vilken smickrande bild.. men det är väl sådär som man ser ut... puss puss

2008-06-05 @ 17:27:08
URL: http://josephines.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback