Det luktar höst i luften...

Tycker att det luktar och känns som höst i luften, lite oroväckande för jag vill gärna ha mer sommar så att jag kan sola och bada.=).
Helgen var helt ok. Var och fika med Bella och en sväng på trädgårn efter jobbet på fredagen. I lördags var jag chaufför och sen var jag hos Karin och Danne och åt =). Det är så bra att bli bjuden på mat, det gillar jag=). Så kan mitt kök fortsätta stå orört.
Igår var jag och fika hos Elin och sen promenixa jag med Maria, vilket jag gjorde idag med efter jobbet. Skönt att jag gjorde något annars hade jag väl segat ihop i soffan, jobba dag är seeeegt.
Tydligen så är det väldigt intressant att leka "gissa ålder" på jobbet när det gäller mig eftersom jag återigen fått höra att jag ser ut som 18, men riktigt sååå ung tycker jag nog inte att jag ser ut. Men tack för komplimangen får man väl säga;-).

hmm...nån bra låt kanske....ska se om jag hittar något som faller mig i smaken idag, men det kommer senare i så fall. 


Kommentarer:
Postat av: Brandon Lee

Alltså, du SER väldigt ung ut, det har ju jag sett med egna ögon, problem när du ska köpa folköl på Konsum? Men nå´t annat, har du läst vad tandtrollet Anders Nunstedt skrev på dagens Expressen ,nättidningen? Jävla svammel om "festivalerna räddas av våra inhemska artister" osv, nå´t så insnöat och med en så självgod inställning har jag aldrig läst,aldrig, jävla patetisk smörja, läs o häpna, kan den snubben kallas för musikrecensent?

2008-06-30 @ 22:36:19
Postat av: Sara

Du får komma ut och bada med mig nu när det ska bli så fint väder. Finns ju massa sjöar att välja mellan. :D

18 skulle jag nog inte gissa på, men du är ju inte gammal det vet jag ju. :P Jag får ju fan visa leg på bolaget fortfarande. haha. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback