Glad fuckin midsommar...

....eller nåt sånt, är lite trött på hysterin som alltid ska vara runt dessa högtider. Men ärligt talat så var det trevligt o kul igår, även om jag är mörbultad idag.

Vid 12 igår bar det av ut till krokek för midsommarfirande hos Emma och Nisse (som inte alls heter Nils, men det är en annan historia). Där de hade förberett med fint partytält, som ville lyfta från backen några gånger, men som tur var, var ju vädret helt ok igår slapp gömma oss undan regnet. Solade, festade, pratade tills det blev dags för sill och potatis för de som åt det och ja några sånger och nubbar här och där.
   

Sedan blev det lekar, mitt lag "The flying tent" vann!, trots att de andra två medlemmarna inte riktigt var vid sina sinnes fulla bruk. haha. Lite golf, lite kubb, lite pil och staffet. Jag lyckades tom skjuta ut bollen i skogen, men det gick ju som sagt bra trots allt.=)  Efter det blev det fika med god jordgubbstårta. Mot kvällen blev det grillat och det var väl behövligt. En del av tiden tillbringades på backen, inte pga av fylla utan pga att några var på väldigt brottarhumör och jag hade inte mycket att sätta emot om man säger så, där av att jag känner mig mörbultad.
             

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback