Hopless Case Of A Kid In Denial

The Hellacopters.....alltid lika bra=)
 



Nu förstår jag....

Kommentarer:
Postat av: Sara

Aa jag har beställt underkläder därifrån en gång. :) Gick skitbra. Mailade till dem och bad dem skriva gåva på paketet. Det gjorde de och ritade typ ballonger och grejer för att det skulle se bra ut. Dessutom skrev de lägre värde på paketet för att slippa tullen. Så de var toppen. :) Många säger dock att skor brukar ta lite lång tid, men det vet ju inte jag. Vad ska du beställa? :)

Postat av: Sara

Aa de har superfina grejer verkligen! Har inte vågat kolla på den sidan på jättelänge. :P Tror jag hoppar denna gången. Har beställt skivor för över 300 och måste köpa en bok till en kompis som jag råkade ha sönder. :P Men säg till om du ska beställa nån mer gång. :)

2008-06-28 @ 00:36:41
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback