In i verkligheten...

....imorse hade vi möte i Ödeshög kl.10 vi skulle åka vid halv nio, så då ringer Maria precis innan hon åker och frågar "vad gör du?"  "Sover tydligen" svarar jag, gaahh. Jag har nog aldrig blivit klar så snabbt och haft så mycket meningslösa grejer med mig, men vi hann. Fast förutom att jag e jätteseg idag på grund av att jag inte kunde sova så har väl dagen varit helt ok. Fortfarande skumheter som händer, men ja det är väl bara att hänga på. Var en sväng i Linköping och käkade kinamat på hemvägen, alltid lika gott. Sen en sväng i Bergs slussar, men det va svinkallt där så det blev en snabb visit. Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken och väntar på Elin så vi kan fika. Hmm kanske inte bra med all denna fika, men gott är det.

Det stod "LÖN" på mitt kontoutdrag idag......woho....nu e man ute i verkligheten, lite kul kändes det för på sätt och vis har jag ju lyckats undvika det där med lön i 28 år. Nu handlar det ju inte om något man ens kan kalla lön, men ändå, ordet var trevligt=).

Kommentarer:
Postat av: jimmy

hur känndes det att vara i ödeshög då det var ju ett tag sen du var där antar jag.. och vad jobbar du med..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback