J.kla åska...

Igår natt åskade det, massor, jag gillar inte åska. Och nu är mitt trådlösa internet nere, fan, beror säkert på det, men hur gör man då? hehe vore ju bra iof med lite internet fri tid, men nu koppla jag ju i sladden. Menmen.

Tillägg till förra inlägget med sjuka saker så menar jag sjukt på ett bra sett inte sjukt på ett sjukt sätt. Vissa ord borde man kanske inte använda=).Hmm...skumma saker hade nog varit ett bättre ordval och de skumma sakerna fortsätter att hända...

Ska kolla lite blondt löshår nu tror jag e lite sugen på att få i lite blonda slingor igen. Och sen är den eviga frågan lugg eller inte lugg, ja vi får se. Funderar på att släppa lösfrisören helt och hållet så länge det ser lite slitet ut när det är klart så är jag nöjd.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag tycker lugg! Du är så fin på den bilden du har! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback