SATC och fotboll...

Igår var det äntligen dags för förhandsvisningen av Sex and the City filmen, som jag och Ida väntat på. Och jag måste säga att filmen var riktigt bra! Där hade de lyckats, den framkallade mycket känslor både positiva och negativa. Blev lite stark några gånger. Men ja den var i typisk sex and the city anda. Så jag var mer än nöjd av resultatet. Det var även värt att gå på förhandsvisningen eftersom vi fick goodiebag innehållande massa roliga saker som tidningar, fuktighetskräm, parfym, godis, läsk med mera.



Idag var jag med Maria och Rebecka på O'learys för att kolla fotbollen, som nog de flesta vet hur den gick vid det här laget. Tråkigt, men jag har ju svårt att leva mig in i det hela eftersom jag inte är fotbollsintresserad. Men det lyckas ju framkalla starka känslor hos många, så visst var det tråkigt att Sverige åkte ur.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback