Söndagssvammel....

Hopp så har man lyckats vända till dygnet med, men ska försöka komma upp skapligt imorgon i alla fall. Idag var Daniel och jag ute i Lindö och gick en promenix vid vattnet i regnet. Skulle kunna vara vid vatten jämt det vill säga sjöar, hav. Definitivt bland det bästa som finns.
Sen kollade Maria och jag på en skum film, med en skum titel som jag inte ens kommer ihåg. Men den handlade väl om att man inte kan lita på någon, knappt sig själv. Riktigt skum och sjuk film där de gick emot och rånade sin egen familj. Efter det har vi haft diskussion om hur sjuka saker som kan inträffa ibland, men samtidigt kan det även vara de roligaste sakerna som är de sjukaste.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Tack gumman! Ja det kommer ju bli blont så får hoppas det blir bra. :D

Jag såg en hemsk film häromdagen, An American Crime. Fy fan säger jag bara. :( Se den om du känner för att gråta.

Kram kram!

Postat av: Brandon Lee

Hur sjukt måste det sjuka vara innan det blir sjukt roligt? Dagens låt är www.youtube.com/watch?v=w2RsWhPsqAY Må sjukt bra.

2008-06-23 @ 15:40:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback