Tankar....

Fan vad jag är bra på att tänka ibland. Har nyss kommit hem från jobbet eller nu är det ju inte så nyss för det är 2h sen. Kanske borde uppsöka sängen, men jag har ingen direkt större lust med det just nu heller. Har varit en riktig tänkardag idag, för ibland kan jag vara en riktig tänkare. Kanske bra ibland o mindre bra ibland. Beror på hur positiv jag är.
Men känner att jag kanske inte ska ägna bloggen massa grubblerier idag.

Igår på jobbet fick jag frågan om jag tyckte att människor verkade surare nu de senaste dagarna o hmm ja lite kanske, något skumt är det ibland.
Och idag jobba jag ihop med en jag inte jobbat med innan, o han verkar helt ok, hade intressanta diskussioner om bla musik och det är ju aldrig fel. O det var även den första som sagt till mig att jag hade fina linjer....haha alltså ålderstecken....med ett snabbt tillägg på att det var charmigt.

Ja nej sängen var det kanske....hmm får se vill nog bli lite tröttare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback