Tidningar....

Smått rastlös, men det kan ju bero på att jag verkligen bara lata mig ett tag nu och då börjar hjärnan gå lite på högvarv efter ett tag, så nu behöver jag göra saker. Men vad....blogga? jo kanske det, det är ju varken ansträngande eller tidskrävande egentligen. Det finns kanske mer vettiga saker som jag borde göra, men det är ju inte alltid kul=).
Jag är ju tidningoman, älskar tidningar, men det jobbiga är att det inte riktigt finns någon som tilltalar mig till 100%. Köper alla möjliga tidningar och läser för att få lite av varje. En del är ju helt klart bättre än andra. Men ja varför finns det ingen som riktigt sticker ut. Mest segt är det nog med musiktidningar. Där finns det ingen som riktigt tilltalar mig. Ge mig något nytt.


Kommentarer:
Postat av: Brandon Lee

Rastlös igen? No rest for the wicked one? Sega musiktidningar,eh,provat Revolver, Rock Sound,Mojo,Metal Maniacs,NME,Blender? Sweden Rock var,.Jag har vandrat genom öken,dödsdalen,solen var mördande,dammet yrde runt fötterna,nit och lädervålnader gånger 34000,heavy metal hägringar med budskap,t-shirt stickers Ala "AIDS botar bögar","Tacka vet jag när män var män,kvinnor var kvinnor, och fikus var en krukväxt",vad ska man säga,. www.youtube.com/watch?v=DcA2LkiZh4k ingen Fi läge,mer som Macho vs Feminist,.och så springer jag på Bella jävla Stenberg som ger en fyra för Mucc,.MUCC,och de är ju inte ens från Gtb,de är Japaner,Japaner,Japaner!! Att Bella J Stenberg får yttra sig, får leka musikrecensent mot betalning är en gåta, ett av 2000 talets stora mysterier,helt jämförbar med Stonehedge,moderat med empati,etc,jag blir,.är stum av beundran,och mycket trött. Tack för ordet, nu ska jag sova en vecka,go natt!

2008-06-10 @ 10:36:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback