10 extra timmar tack....

Jag skulle gärna vilja ha 10h till på varje dygn. Det känns som man far omkring hit och dit och tiden bara går. Jättekul, men som sagt några timmar extra skulle ju inte vara helt fel. Blev en promenad runt strömmen förut med Simon och sen en snabbfika på Villa Nestor. Han tyckte jag skulle skriva om min känslighet här, det vill säga hur lätt jag lever mig in i tvprogram med mina känslor. haha men icke, de som känner mig vet att jag har bra kontakt med mina känslor=) haha. Annars blev det väl lite politiksnack och nej det är inte min starka sida, har inte alls mycket intresse i det. Men jag tycker det är viktigt att vi har en bra djurpolitik. Sen var jag på jobbmöte och nu är klocka helt plötsligt halv sex, hur nu det gick till, men så är det....


Kommentarer:
Postat av: gabriella

Hehe, nice sida, såå rosaleopard liksom :-)

Har hittat hit nu, så nu kommer jag säkert läsa den ibland..ja vi synes imorron.

Kram

2008-10-20 @ 19:01:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback