6.36....

6.36, grymt bra låt från Mustasch, fast videon är tyvärr rätt kass. Känns mest som man sitter och tittar på mediaplayer och det är inte att rekommendera tro mig=). Eld är väl inte riktigt heller min grej sådär. Men låten är super.



Imorgon spelar the Hellacopters i Linköping. Jag, Maria och Jimmy skulle ju åka dit, men icke, för de biljetterna tog slut fort. Sedan hade vi funderingar på Huskvarna på torsdag, men det kändes lite sådär av flera anledningar. Som tur är har jag sett de förut, men visst denna turné hade ju varit lite speciell att se. Men hoppas alla som ser de får grymt kul! Jag börjar fundera på en backupspelning med ett annat band....men vi får se hur det blir med det=).
Kanske skulle ut och röra på mig lite, promenader är bra har jag hört.

Kommentarer:
Postat av: jimmy

ja det hade varit grymt kul.. Utsåld konserter verkar förfölja mig, försökte idag få tag på metallica biljetter men det skit sig oxå..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback