En te och tidningsstund i min egna lilla värld vore trevligt....

Just nu lockar Hawaii ännu mer...eller ett spa....eller kanske bara sängen. haha känner att jag behöver energi och det får jag bland annat av egotid, men det har jag inte haft tid att ta riktigt ordentligt än. Bara korta stunder och det är ju bättre än inget. Känner att det räcker ibland, även om jag skulle vilja ha möjlighet att ta mer. Har varit lite stressigt senaste tiden och dagarna bokas upp snabbt. Gillar när det händer mycket, absolut! Men samtidigt behöver jag tid att bara vara.

Shoppat lite mer idag, en bh som jag gått o tittat på hela sommaren som de sänkt priset på, så jag kunde inte motstå, tyvärr fanns det inga matchande trosor kvar, men den va svart så då funkar det mesta. Stod ju liksom mitt namn på den....princess alltså ;-).

Jobbat idag det var ok, tror vi va förvirrad hela gruppen, haha kanske var något i luften...

Jag gillar hösten, men kan det inte få vara lite mer sommar. Jag vill åka o bada, ligga i solen, titta på träden, molnen och läsa tidningar en hel dag eller två....=).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback