Fantisera mera....

Vad härligt att det varit så fint väder den senaste veckan, så att man får lite vår/sommar känslor och en massa sol, för det behövs för energins skull. Den dagliga promenaden tog jag med Gabbe idag, satt en stund och njöt av solen och tog lite fina bilder, som skulle bli sådär "naturliga"och som en bildserie men det gick sådär. haha så här är de två korten som helt enkelt var naturliga och omedvetna...haha. Me and my ass kan vi väl kalla det.
 

Sen även en bild på den fina naturen, det kan aldrig bli för mycket bilder på det inte....


Sen bjuder jag på ett gästfoto från Gabbe.


Alla bilder är tagna med min mobil och jag måste väl ändå säga att kvalitén är väldigt bra för att vara just mobil, så den får jag vara nöjd med=)

Just det vi hade även en diskussion om fantasi och jag tycker att alla människor borde fantisera mer och ta fram barnet inom sig, även om vi alla har en form av fantasi även som vuxna.

Kommentarer:
Postat av: gabriella

ooohhh, vad härligt väder det var den dagen, kan man verkligen inte säga om idag du...

"ass"-bilderna var ju riktiga snygga hahahahahah

2008-11-19 @ 13:16:38
Postat av: Ullis

Vaddå det snöar ju nu! o förut var det sol=) Hoppas jag hinner ut innan snön slutar bara.

haha visst var de.=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback