Hål i väggen...

Har just kollat på första avsnittet av "hål i väggen" som gick för några veckor sen och fan vad jag skrattade. Men det var nog mer beroende på de tävlade (björn, henrik, felix) än programmet. Idén att ta sig igenom en vägg med hål i är ju rätt skum. Innan det kollade jag idol, mina favoriter Lars och Johan är kvar bra det, någon av de borde vinna helt klart. =)

Lite rosa tema....mitt badrum håller på att bli mer o mer rosa och hawaii-inspirerat. Kan inte jag åka til Hawaii, får Hawaii komma till mig....hahaha vad dåligt. Men i alla fall så upptäckte jag nu att mitt toapapper visst är rosafärgat, haha det passar ju bra, var dock helt omedvetet, men det matchar ju bra.
Jag gillar ju rosa, dock i lagom mängder, vilket oxå Izabella börjat göra nu så allt ska vara i rosa. Vad det än är så funkar det så länge det är rosa. Tur att smaken ligger i släkten=).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback