Humorkväll....

Jag skrattade så jag grät igår när jag var och tittade på Björn Gustavsson & co. För det är väl han som får den största uppmärksamheten av de fyra. Och visst är han söt. hehe. Tjejerna i 15-års åldern som var där skrek när de sprang in och satte sig och skrek när Björn kom ut på scenen, det var nästan så man trodde att det var ett pojkband skulle spela. Men nog om det.

Jag, Karin, Danne, Pelle och Ninni var på Skandiateatern för att se Björn, Måns, Özz och Soran. Jag måste säga att jag inte är besviken på någon, de var riktigt bra och roliga, alla fyra på sitt sätt. För det som är bra är att de alla har olika sätt att vara på och dra sina skämt. Det var riktigt kul, mycket bajs o kiss o sexhumor...och ja min humor är väl inte bättre än så....haha. Bäst enligt min smak var Björn, det räcker ju att han bara står o ser dum ut så skrattar man, men han hade några riktigt bra skämt. Dock hade jag gärna velat se ett sång och dansnummer. Men det var en riktigt kul show kort och gott=).


Kommentarer:
Postat av: Sara

Nejmen vad roligt! Det hade varit kul att se! Du får berätta mer sen nån dag när vi fikar. ;)

Kramar!

Postat av: Bianca Muffins

Hellu Ullis, kul att höra från dig;)...

Sweet ang mail, ser fram mot det...

Tack är sådär med mig...



Take care/Karl aka BM aka Thurneman

2008-10-10 @ 07:33:41
URL: http://biancamuffins.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej gumman! Gå in i min blogg och hjälp mig! :P

2008-10-10 @ 13:30:48
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tyckte om den som fan faktiskt. :)Mysog och skön och inte för tjock. Jag är ingen koftmänniska så men den där kommer jag nog trivas i. :)

Jo jag tror der lutar åt skjortan ändå, det andra känns lite för uppklätt för en personalfest. :P Så det får bli den och en massa guldiga accessoarer till. :)

Det där träningspasset börjar tolv så jag är ju inne till dess och sen efter det så nog ska vi kunna hinna med en fika. :) Du får ju gärna offra dig och följa med och träna också för jag blir nog själv. ;) blink blink Haha! Men du behöver ju självklart inte. :)

Kramikram!

2008-10-10 @ 14:37:52
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ja jag har skrivit som en tok de här dagarna. :P

Se den! Den var riktigt riktigt bra. :D Sorglig så jag satt och grina. :P

2008-10-10 @ 14:38:52
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja haha, lite det jag tänkte med. Inte så snyggt om man ramlar och visar hela rumpan i rosa strumpbyxor eller nåt. :P

Ja men det får vi göra då. :) Vad kul! Längesen vi sågs nu.

Ja det är inga problem. :)

Kram kram!

2008-10-10 @ 15:01:50
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback