Kakmonster....



Dagens fika på villa Nestor och alla kakor är mina! haha, vilket hon i kassan frågade..."ska du betala allt?" "Ja de är mina allihop" säger jag med ett leende. Och gott var det, sen kanske det var en eller två kakor för mycket=). Men man får ju passa på när man trillar över sina favoritkakor.

På tal om villa Nestor så har jag slutat bita på naglarna, vilket jag i stort sett alltid har gjort. O vad har det med villa Nestor att göra...jo för det var där på fiket jag slutade för några veckor sen. Såg att naglarna växt ut lite och då bestämde jag mig för att låta de vara...haha så kan det vara=). Så nu är de långa för att vara mig, känns lite ovant=).

Kommentarer:
Postat av: Sara

Har ju inte testat det än dum som jag är, har inte orkat rota fram mitt tigerbalsam. Eller jag vet inte vart det är rättare sagt. :P Ska kolla innan jag lägger mig. :P

Haha ingenting än ärligt. Tog upp den ur påsen igår. :P Störd man är, men jag har ju ingen hylla att ställa den på än. :P Den står i soffan nu. Hihi!

Aa, samma här, energin är verkligen inte på topp. Men jag har vunnit ett bodypumppass på sats som jag ska på på tisdag, du kanske vill följa med? :P Är ledig då med så då får du ta med mig till alla gulliga fik som du hittar. :)

Har det hänt nåt särskilt? :/

Kramar!

Postat av: Sara

Hehe jag hittade den på lukten. :P Det luktar ju så starkt så ska in till morsan nu och be henne hjälpa mig att smörja. :P

Åh vad synd. Får se om Fredrik vill följa med då, om han är hemma. Kanske han följer med och fikar. :P Hehe! Annars går jag själv. :) Ja jobbet gör att man blir seg. Jag är inne på femte dan i streck däruppe nu. Det tar stryk att stå upp så länge så många dar i rad.

Nee det är väl inget superspeciellt egentligen, är ju det här med Fredrik som jag kan gå och få ångest för du vet. Sen är jag så himla trött hela tiden. Måste käka vitaminer eller nåt. :P



Kram kram!

2008-10-08 @ 12:34:40
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback