Lördagsmys....

Japp så fick det bli, var och köpte godis och en tidning förut, sen tog jag på mig myskläderna och satt mig i soffan. Så nu har det blivit datorn, tv, te, godis och tidning. =) Fick en jättefin mugg av mamma förut (se bild nedan) gillar saker som har ord på sig sådär. Tittar man riktigt noga ser man värmen som stiger från koppen med haha. Annars har jag styrt och ställt och tagit det lugnt idag. Var ute och gick en höstpromenad förut med till toner från mustasch, men solen tittade fram först när jag kom in. Halvkollar lite på stjärnor på is...är väl sådär. Men Markus Fagervall är ju alltid trevlig att titta på. Innan det kollade jag på dans VM och fy fan vad duktiga de var, sådär bra vill jag med bli!...tur att man kan drömma*le*





Kommentarer:
Postat av: Bianca Muffins

Nix,

Dessutom kanske man skulle döpa om Island till ngt mer kittlande... vad tror du om "Karl-land";)...



//K aka BM aka T


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback