"Ska man vara fin får man lida pin"...

Visst, visst, men till vilken gräns tänker jag idag....Har nämligen så j.vla ont i svanskotan...träningsvärk antar jag....från skyhöga skor. För annars vet i fan var det kommer ifrån. Snygga är de ju, men de är nog inte bra för kroppen kan jag säga såhär i efterhand. menmen. Det är lätt att vara efterklok.=)
Igår var det lite förfest hos Åsa, var där ett tag, sen bar det av till Black Lion Inn, efter det Bomull. Tänkte att visst Bomull låter ok, har ju inte varit där på nåt halvår, men nejnej det va inte vidare skoj faktiskt, så nu har jag fått min dos av det på ett tag. Istället gick jag, Elin och Maria till Wasa en sväng och där var det betydligt roligare, bättre dansmusik och en härlig blandning av människor. Sedan kom hungern....ovanligt, då blev det leons....men gott var det.=)
Dagen har mest varit seg o skön...känns som det behövdes en dag där jag bara kunde gå runt o dra.

Hmm...varit lite dålig med bloggandet, men haft lite motivationsstopp igen. Kollat på lite film under veckan. Först Margot at the wedding, skum film. Sen var jag och tittade på andra Arn filmen. Gillade inte den första filmen alls, så jag vet inte varför jag fick för mig att jag skulle se den andra=). Men utan höga förväntningar, brukar det bli bättre och denna film var bättre helt klart.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ja det borde den ju gjort. Jag köpte ju sista kistan där häromdagen. :P Den stora hårda för 700. :P HIhi!

Aa du har fått mig så nyfiken. Men ska ju jobba tre kvällar till så det får bli på torsdag eller nåt. :P

Har ju jobbat helgen, men det har varit ok. Har tre dar kvar nu innan jag blir ledig. :P Får hoppas nacken går med på det. :S Är som tuggummi mellan kotorna, går knappt att röra sig.

Dags o ses snart igen. Måste ju fika nån dag. :P

Kram kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback