Today....

Att det ska vara så svårt att hitta en rosa badrumsmatta, har kollat överallt. Hittade i och för sig en helt ok på nordik, men den klicka inte helt så nu måste jag fundera lite först=). Annars har jag "gratis" shoppat lite eller gratis och gratis, hämtade en sminkborste på make up store som jag betalat tidigare, sen var jag och hämtade en bok på bokia, den var dock gratis. Fick den genom amelia, En sorts kärlek heter den. Sen blev det ett par strumpor med, men de betalade jag för=).
Och såklart en fika, på ett fik i knäppingsborg blev det denna gång. Kändes som att man var i en annan värld. Jättesoligt och varmt var det oxå så vi satt ute och njöt.
Sitter och kollar Färjan nu, ja jag gillar ju alla dessa realitygrejer fortfarande, varför vet jag inte det bara är så=). Såg föresten att Robinson ska komma tillbaks...jippie...det gillar jag.=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback