Update...

Ojdå nu var det återigen ett tag sen jag skrev, men det har varit lite annat att göra och motivationen har återigen inte infunnit sig=). Det går ju i perioder om man säger så.

Helgen...
I fredags kl 06:00 börjar en fin melodi spelas från telefonen och jag fattar ingenting först, sen försöker jag intala mig att jag drömmer och sen inser jag att nej det är dags att gå upp. Det hör ju inte riktigt till vanligheterna för mig, men dan innan ringde Tobias och frågade om jag kunde jobba 7-17 och va fan det får man väl testa på då. I vanliga fall jobbar jag för det mesta nätter och kvällar. Eller börjar runt 9. Men det var ett litet äventyr att vara med när världen vaknar och det fortfarande är kolmörkt ute. Fick inte mycket sömn natten till fredag, men det funka ändå=).
Va dock något seg när jag kom hem så det blev en latkväll framför tvn, riktigt skönt. Kollade idol och Wedding Crashers, helt ok och rolig film tycker jag!

Igår var det utgång till Wasa bestämt, det var jag, Elin, Maria, Rebecca, Conny, Elin och "Kina". Först hade vi lite förfest hemma hos mig. Trevligt! Sedan gick hälften av oss till munken där en riktigt duktig tjej vid namn Amanda(tror jag) sjöng och fy fan vilken röst hon hade! Världens kraft! Sen blev det Wasa för att möta upp de andra igen. Tyvärr var det inte alls lika kul där som senaste för det var riktigt dålig musik! Men mycket folk i alla fall. Så den vanliga nattliga hunger som brukar dyka upp drog oss istället till "gyllene måsen" som en del som fint kallar det. Eller McD. Där jag flirtade till mig extra mycket pomme, hehe det funkar tydligen.

Idag blev det en promenad runt strömmen, sög i mig massa sol, så himla varmt och skönt. Sen blev det fika ute hos Elin och efter det åkte hon med in till stan för att hämta sin bil och så fastnade vi på CityGross av diverse anledningar, haha, men det är väl trevligt att fler bekanta är och handlar sega och bakis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback