ajaj....

Jag har ont i hela kroppen, o det känns verkligen som hela kroppen förutom huvudet då. Det är resultatet av helgens jobbande, för mycket sittande och kanske för mycket lek...haha men det är klart det är bra att man får betalt för att leka. Måste säga att helgen gick sjukt fort, känns som den bara försvann. Skönt med tanke på vilken jobbångest jag hade innan. Men sedan när man väl kommer dit så är det ju kul. Dock var det inte många som förstod att jag var en ledarna, "de vuxna". Ibland kan det faktiskt kännas lite jobbigt. "vad läser du på gymnasiet"?  " ehhh jag gick ut för nästan 10års sedan, men tack ändå." Det är ett j.kla fokus på min ålder, haha o jag är väl inte bättre som tar upp det nu!....

Men nu lämnar vi det...
Idag har jag varit och fikat på ännu ett supermysigt fik, Villa Nestor:
http://www.villanestor.se/start.html
Supermysigt, lugnt och skönt. Nu tillhör det ju samma kedja som Broadway Express, men ändå=). Och de hade mina favoritkakor!!!! Bara det är ju plus.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback