Denna värld...

Idag såg jag en som åkte fast för rattfylla mitt i stan när vi satt och fikade.....hmm det tänker man inte på egentligen. Att folk kör rattfulla var som helst hela tiden. Poliserna var på hugget för sen flög de på en annan bil där ungarna inte hade säkerhetsbälte och där de försökte skylla på barnen!. Hallå vad är det för fel på folk!

Blev i alla fall helt kär i fiket vi va på.  Broadway Express. Helt i min sti! Fan vad snyggt och mysigt det var där. rekommenderas!!!!
http://www.broadwayexpress.se/start.html
I'm in love i ännu ett ställe.

Sådär ja....

Kommentarer:
Postat av: Sara

Dit måste vi allt ta och gå. :D



Ursäkta om jag e trög, men var det olisen eller föräldrarna som försökte skylla på barnen?



Kramis!

Postat av: Sara

Aadu, konstigt att man aldrig upphör att förvånas över folk. Det där var bland det värsta jag varit med om där uppe asså. Helt sjukt! I vanliga fall kan man ju garva åt saker efteråt, men här var det inget kul alls. Orkade inte ens skriva allting, för hon var så jävla dum i huvudet. Hade jag varit privatklädd hade jag nog fan tagit subban i håret och släpat ut henne därifrån asså. :S

Fy fan säger jag bara.



Kram på dig. :)

2008-09-05 @ 17:08:57
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback