Förvirring...

Idag vaknade jag och trodde att jag skulle iväg om en timme, men sen när jag väl kommit upp insåg jag att min hjärna inte riktigt kopplat att det var två timmar kvar, så nu kan jag ta det lite lugnt. hehe.
Igår var jag och fikade på brodway express igen, favoritstället, synd att inte fler människor hittar dit bara. På kvällen tog Jossan och jag en promenad runt strömmen, en läskig promenad, för det var kolmörkt och fladdermöss som flög. Men ändå var det många människor i rörelse där. Senare fick jag vet att man även kan gå på fladdermussafari i stan....hmmm varför? men ja det e säkert kul, men jag tänker inte gå dit=).

Kommentarer:
Postat av: Sara

Haha fladdermöss är ju lite gulliga. :P Fast inte om de kommer för nära. :O

Aha, var det där jag gjorde naglarna eller vart var det nånstans? Vi får ju göra det nån dag. :P

Kramar

Postat av: Josefine

oh där ser man.. det kanske blir det vi får göra nästa gång;)

2008-09-23 @ 21:00:52
URL: http://josephines.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback