Fyra jobb på fyra dagar....

....ja lite så har de senaste dagarna sett ut och i och med det har väl bloggmotivationen inte varit på topp. I onsdags var det jobb på Sensus med ungdomsgruppen, vi käkade frukt och titta på tv-program som lite research, men programmen var ju inte purfärska direkt. I torsdags var jag på Rosen Serien och gjorde iordning konferansmatieral. I fredags var det taxin och igår stod jag och Maria i garderoben på New Media Meeting i Flygeln. Det var faktiskt riktigt skoj, liten egokick fick man oxå av alla trevliga människor som var där. Hehe variation är ju aldrig fel=). Inte än så länge....=)
Hmm...annars har det blivit mycket fika som vanligt.=).  Nu sitter jag mest o latar mig=)...


Kommentarer:
Postat av: Sara

Aa choklad e mumsigt värre. :P Jag ska bjuda dig på mina negerbollar sen. Du får bara säga om du föredrar pärlsocker eller kokos. :)

Postat av: Johanna

vilken cool blogg du har

2008-09-22 @ 16:54:40
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var så lite så

2008-09-22 @ 18:12:19
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback