Nytt, nytt....

Jippie, äntligen lyckades och orkade jag ändra typsnittet. Fast egentligen vill jag ju ha ett typsnitt som ser handskrivet ut, men får ta och leta reda på det först så länge får den här duga, kanske lite liten och svårläst text som det är nu, men ska försöka ändra det om jag orkar och har lust=).
Lite sugen på ny bloggdesign också, men vi får se vad som händer....

Har shoppat på lite de senaste dagarna, köpte lite nya badrumsgrejer och sen var jag på klubbkväll på Make Up Store igår, där jag bland att kom hem med en riktigt snygg rosa ögonskugga. Varför är det så kul med shopping....=). Köpte ett snyggt läppsyl med lite färg idag med. Skulle mest vara skimmer, men jag tyckte det kändes lite som ett läppstift. Gillar inte det där med läppstift för det känns som jag bara har ett par jättestora läppar, men det här var ok, lite Barbievaring över det bara.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback