okej....

Först börjar vi med dagen. Jobbar några timmar fast det känns inte riktigt som jobb, men ändå. Det va skoj, lyckades med att inte vara så himla trött heller....wiii=). Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Sara för lite fika, shoppingen är portad resten av denna månad för mig del, tror jag. Trevligt var det iaf, vi var sjukt chockladsugna=). Sen har jag varit iväg och klippt mig, blev lugg nu igen. Klippte av den spikrakt denna gång, får se om jag tröttnar eller inte, den har jag redan varit uppsatt en jag kom hem=).

Sen kommr jag hem sätter mig och läser bloggen....
skulle kunna skriva mycket fina välvalda ord, men jag tar det liiiiite finare och ärligt talat jag orkar inte ens lägga energi på det, varför skulle jag? Sen går det bra att gå tillbaks ungefär lite mindre än ett år och läsa bloggen så kanske ett eller annat ljus går upp....
Kör även en favorit i repris....

"Life is too short to wake up in the morning with regrets.
So love the people who treat you right, forget about the ones who don't
and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it.
Nobody said that it'd be easy, they just promised it would be worth it."


Kommentarer:
Postat av: Sara

I see your point there Baby! :P



Jadå, det blev bra. Har ju egentligen inget alls i köket så vad som helst skulle ha passat. haha. :) Har bestämt att jag ska ha vita möbler och svarta prylar och lite färgglada, för svart är den "röda tråden" i mitt hem som ska gå igen i varje rum. :)



Det är nog vid sju på kvällen när övriga stan stänger. :) Ska se till å bli ledig då jgag med. :P

Postat av: Sara

Haha jaa, lägg upp lite bilder. :D

Men det är ju så gott så det är inte svårt att trilla dit. :P

Haha ok, det lät roligt. Vad för burkar? :P

Kramar

2008-09-10 @ 00:41:47
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback