Skulle jag ha pms...tss....

haha....sen att jag nog är aggresivare än vanligt och snart ska ha mens har ju inget med saken att göra. Det är ju ändå folket runt omkring som inte är kloka. Haha det brukar jag väl kanske tycka i vanliga fall med, men de här två dagarna har jag väl kanske haft taggarna utåt. Men jag är ju iallafall medveten om mina humörsväningar=).

Köpte en tidining som tröst och den har jag bäddat ner mig med nu så då känns allt mycket bättre. Och ibland kan det vara lycka att hitta godis som man glömt bort, perfekt till tidningsläsningen.

Var på lagerhaus förut och mitt duschdraperi finns inte kvar. J.kla skit! Det hade ju varit perfekt, så nu vill jag ju inte köpa papperskorgen heller....såvida jag inte hittar ett rosa duschdraperi nånstans....ingen som vet var det finns?
Shoppinglusten har satt in.

Funderar på att leta fram kocken inom mig nu igen....det är ju inte ofta det händer, men ibland behöver man ju det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback