Sunday...

Shit vad helgen har gått fort, har försökt få lite egotid för det känns som jag gått lite på sparlåga, hoppas energin kommer tillbaks. Men det känns som jag laddat batterierna lite. Har ju en dag till på mig.

Igår hamnade vi på the Crash och det var väl helt ok....trevligt folk. Men hugos hade nog inte varit helt fel det heller....det var ju DePalmakväll där.  Men eftersom vi hamnade på en hårdrocksförfest följde vi med högen till the Crash. Det böjds på livemusik som vanligt, men dessa band var väl inget som tilltalade mig.

Annars har det mest varit fullrulle med saker att göra. Har även fått hem grejerna som Sara och jag beställde i början av sommaren och jag är mer än nöjd. Sjukt snygga skor, väska och linne.
Sen har jag även leopardshoppat lite...senast tillskottet är en rosa leopard sjal. Så nu har jag både väska, sjal och kjol och även en kofta (som är på väg) i rosa leopard....men nej jag ska inte ha på mig allt samtidigt, nån gräns har jag=),
Har även varit duktig och köpt Backyard Babies senaste skiva plus en gammal som på något lustigt sätt har försvunnit ur min samling. På tal om deras senaste skiva så måste jag säga att den växer allt mer, skönt det.
Skogsröjet inlägget kommer....tror jag, det är ju bara en vecka sen=). Bloggmotivationen har inte varit på topp tyvärr, men vi får se.

Kommentarer:
Postat av: Brandon Lee

Jag har också lyssnat BB senaste, jag skulle så gärna vilja säga att den är en 5, eller i allafall en 4,jag verkligen gillar de där snubbarna,men den är bara en 3.Rutin istället för energi,lite bohemiskt livstrött,lite svarta jeans som har blivit gråa efter många turer till tvättstugan över det hela,det är fortfarande rock men inte roll längre,lite som Hanoi Rocks. Ha det fint.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback