Tralalalala....

Jaha....sitter här och inte riktigt vet vad jag ska göra eller vad jag vill göra eller orkar göra. Tänkte spela, men min spelkompis e inte ute....får se om han dyker upp.
Idag har jag varit med Gabbe ett tag. Vi gick runt strömmen, sen käka vi på spicy hot och jag fick presenter=)wiii..gillar presenter. Det var examenspresent (tog den i våras). Fick armband, sjal/hårband och skärp. jättefint=)!. På tal om Spicy Hot, personalen hälsar på mig på stan. Hmm vet inte om jag ska ta det som ett bra eller dåligt tecken, det känns som det spelgar mina matvanor. En annan gång för några år sedan var det McD personalen så på det sättet känns det ju bättre. Jobbade två timmar på kvällen med. Ställde upp dörren så att alla skulle komma in, men så när jag ska stänga den så har nån tagit dörrstoppet....haha vem fan snor en träbit? jaja det va säkert skoj.

Jobba i viken igår, hos bror och det va skoj....gjorde bland annat i ordning massa som provburkar....supersöta var de, tog kort haha, men får se om jag orkar trassla in det från mobilen. Man blir lite som en maskin när man ska göra samma sak under en längre tid, men jag tycker det är var avkopplande att bara få vara i sitt huvud...blir motiverad på något sätt. I bilen till och från viken lyssnade jag på Backyard Babies senaste skiva och vet ni va....jag gillar den nu! Den har några riktigt bra låtar. Känns bra.



Kommentarer:
Postat av: Sara

Hahaha, stjäla dörrstoppen. Vilka idioter! Den var säkert viktig för nån. :P Fick mig ett gott skratt. :P



Vad ÄR det i de där burkarna? De är ju jättesöta. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback