Ledig dag....

Har varit så skönt med en ledig dag, som från början var fullbokad, men som blev en mer spontandag...jätteskönt. Först var jag och fikade på Bagarstugan och uteserveringen där, som var helt tom när vi kom, men som snabbt fylldes av folk. Alla dras ju till solen av någon konstig anledning ; ). Sen gick vi en sväng förbi stan, var tvungen att köpa nya strumpbyxor för nu har det återigen flyttat in en strumpbyx tjuv i min garderob för de bara försvinner. 
Sedan blev det en promenix runt strömmen, hyrde film på vägen hem. Såg the wackness, en film där i stort sett alla knarkade. Fast ja den hade lite mer historia runt sig än bara knark. =) Lite skum film, men ok .
O nu sitter jag och tittar på the Hills, har tyvärr fastnat för det. haha så nu ser jag alla de säsonger jag missat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback