Nails...

För första gången någonsin har jag gått och skaffat mig långa naglar. Var hos Tess idag och fixat dit lite långa naglar, hon håller på att utbilda sig. Jättekul och jag blev jättenöjd. Lite ovant eftersom jag aldrig haft ens i närheten av långa naglar, men nu så får vi se hur det går. Skulle lagt upp en bild, men det var lite svår fotat tyvärr.

Igår natt satt jag och småroad mig med att kolla lite klipp på youtube. Som många vet är ju Backyard Babies ett band som ligger mig väldigt nära. Och i det bandet spelar Dregen för er som inte visste det, haha. O han verkar ju vara på väg att bli folkkär eller något så som han ställer upp i diverse program hit och dit. O bara det kan man säkert ha en lång diskussion om. Men det jag skulle komma till är att jag tittade på lite roliga och bra klipp med Dregen i olika konstellationer så här kommer det.....

 

 


Kommentarer:
Postat av: Jack Sparrow

Dregen har blivit en Joacim Cans wannabee?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback