Polisen och jag....

Idag höll jag på att köra ihop med en polisbil, det hade ju varit något, men han var så snäll och stannade och vinkade förbi mig. Tror till och med att det var jag som hade rätt. Tur det, för jag kanske inte alltid kör som man ska =/. Det var på väg till jobbet och det är inte kul att sitta inne och jobba när det ser ut som sommar ute. Det luktade till och med sommar idag, underbart.

Har precis kollat på film nummer två som jag hyrde igår, Happy Go Lucky, en sån där må bra film, som man blir glad av. Om en tjej som bor ihop med sin kompis och som är hur glad som helst, skrattar åt allt. O blir inte ens arg när någon är förbannad och skriker åt henne. Det vore väl trevligt om alla vore så=).

Haha den här sidan är rolig
http://www.saltmannen.se/ så kan man se att man inte är ensam om att höra fel lite då och då.

Nu ska jag ta och kolla på den här mannens nya tv-program:

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback