En kvinnas resa....

För ett tag sen läste jag Agneta Sjödins bok "En kvinnas resa", en bok som handlar om en kvinna som träffar på en vägledare i livet som får henne att gå pilgrimsleden till Santiago de Compostela i Spanien. Boken är delvis självbiografisk då Agneta själv gått denna vandring. Hela mediebilden av henne förändrades när man läste boken och visste att den till viss del handlar om henne själv. Det är en väldigt inspirerande bok som jag tycker man ska läsa. Man blir glad av den. Skulle vara skithäftigt att gå någon sådan vandring om man vågade/orkade. Men ett alternativ skulle vara fjällvandring här i Sverige, det tror jag skulle ge mig mer. Har ju alltid gilla Norrland och den otroligt fina miljön däruppe.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback