Happy Birthday bloggen....

Insåg just att jag haft denna blogg i över fyra år nu, hmm....det är ju ett tag, har aldrig varit en mästerbloggare och lär nog inte bli heller, den tiden finns inte. Då kan man undra hur de sk storbloggarna har tid att blogga så mycket.
Läste föresten att man kan skriva flera inlägg på en gång och sätta upp tider när de ska publiceras på bloggen, vet inte om det fungerar här. Men det känns inte riktigt rätt, det tar bort charmen lite tycker jag. Jag vill blogga för att jag vill när jag vill. Men Happy Birthday bloggen i efterskott =) haha....
Sängen börjar kännas lockande.....

Kommentarer:
Postat av: Josefine

hej där! tack så mycket! hon håller i en maskros nu! som vinden har tagit tag i och fört med några frön! ja vad ska du göra då?? puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback