Jag vet inte....

Shit vad jag är trött i bena nu. Har varit nere i Skänninge på marknaden och gått. O när man går åt ena hållet så är det hur enkelt som helst, sen är det ju inte riktigt lika kul att ta sig tillbaks. Var lite för varmt för marknad idag, men det gick ju att shoppa lite ändå. Det blev en massa strumpor och en bandana till håret. Izabella som var med hittade hur mycket som helst att köpa, det var klänning, leksak, ballong och så vidare.

Sen åkte vi till viken och bada i poolen, så skönt o sen hem och styra och ställa. O just nu känns det som jag varken har ork eller lust att flytta mig en meter, men förr eller senare blir jag väl hungrig=).

Kommentarer:
Postat av: Josefine

snyggt du ordnat till bloggen! puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback