Promenad i regnet....




Tog en promenad i regnet med pappa idag. En promenad fylld av gärden.Tycker det kan vara skönt att gå i regn. Och nu känns det verkligen att det var ett tag sen jag gick. Konditionen försvinner ju på en gång.

Men trots det fortsatte jag att rensa lite skåp när jag kom hem så jag blev ännu mer mör i kroppen. Jag är en sparare så är det bara....jag tänker nog "den här kan vara bra att ha" lite för ofta. Därför har jag hur mycket som helst, så rensning behövs verkligen. Sen hittar man ju saker också=). Igår hittade jag till exempel helt nya armband som jag bara lagt in i ett skåp och glömt bort. Och idag hittade jag min mobilstrumpa, som jag fick för flera år sedan, helt ny inplastad aldrig använd=). Jag hade alltid min mobil i en vante, vilket en del tyckte va kul så då fick jag den här strumpan som var gjord för mobiler. På senare tid har jag kört med smyckespåsar, men nu är det väl på tiden kanske att strumpan används som den ska=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback